Zmiany w poznańskiej aplikacji Smart City

Od Nowego Roku z aplikacji Smart City będą mogły korzystać również osoby w niej niezarejestrowane. Na użytkowników czeka wiele zmian.

Do tej pory z aplikacji mogli korzystać jedynie zarejestrowani mieszkańcy Poznania. Aktualnie aplikacja Smart City dostępna jest dla wszystkich posiadaczy smartfonów. Istnieją jednak pewne ograniczenia. Jedynie zarejestrowani członkowie mogą przesyłać zgłoszenia oraz dodać swój adres w module „Odpady”, gdzie znajduje się harmonogram wywozu śmieci.

Zmianie uległy również powiadomienia. „Finanse” to dawny „Biznes”. „Społeczność” to połączenie trzech, wcześniej oddzielnych kategorii „Ankiety”, „Seniorzy”, „Finanse”. „Powietrze” dołączyło do modułu „Bezpieczeństwo”, natomiast „Awarie”, „Transport” i „Odpady” pozostały bez zmian.

Centrum Zarządzania Kryzysowego będzie odpowiedzialne za nową kategorię – „Zgromadzenia i imprezy”.

Aplikacja umożliwia szybki kontakt z miejską infolinią – Poznań Kontakt. Dzięki niej można spranie wziąć udział w sondażach i ankietach. W aplikacji znajdują się najnowsze informacje na temat projektów takich jak Poznański Budżet Obywatelski.

Aplikacja jest dostępna na system Android oraz iOS.

Więcej informacji o aplikacji Smart City – Zmiany w aplikacji Smart City – Aktualności | Info | Poznan.pl (www.poznan.pl)

Czytaj także: Co zrobić z choinką po świętach? Gdzie wyrzucić drzewko | wPoznaniu.pl

Monika Statucka
Zdarzyło się coś ważnego? Wyślij zdjęcie, film, pisz na kontakt@wpoznaniu.pl