W 2010 roku zaczęło przybywać krzesełek na stadionie przy ul. Bułgarskiej. Na dolnym piętrze III trybuny są niebieskie siedziska i krzesełka w kolorze białym. Te tworzą napis „POZNAŃ*” w stylu poprzedniej identyfikacji wizualnej. Czy będzie wymiana na nowe logo?
Jak ustaliło RadioZET.pl w rozmowie z magistratem – nie ma planów, aby wymienić krzesła na stadionie piłkarskim, a także nośników informacji w mieście. Przypominamy, że Miasto Poznań zmieniło strategię marki i identyfikację wizualną w połowie maja na konferencji Impact.
W sieci udostępniono nowy logotyp, który zastąpił stary, 15-letni napis Poznań z gwiazdką zamiast kreseczki nad literą „ń”. Nowe logo przypomina obróconą literę „P”, umieszczoną w tarczy na wzór herbu miasta.
Najnowsze logo spotkało się z mieszanymi opiniami. Prace nad całą, nową strategią marketingową trwały około roku i kosztowały łącznie ponad 150 tys. zł. Ta, jak i poprzednie strategia komunikacyjna nie była uchwalana przez miejskich radnych.
– Propozycja strategii komunikacyjnej marki miasta Poznania nie została uchwalona przez radę miasta Poznania, została jej zaprezentowana i będzie konsultowana – przekazała Joanna Żabierek, rzeczniczka prasowa UM Poznania w rozmowie z portalem RadioZET.pl.
Jak podkreśliła rzeczniczka prezydent Poznania „Jacek Jaśkowiak również nie wydał zarządzenia o wdrożeniu strategii marki”.
– Będzie dozwolone posługiwanie się zaprezentowaną identyfikacją wizualną w celu przedstawieniu mieszkańcom propozycji Strategii Komunikacyjnej Miasta Poznania podczas działań promocyjnych, wydarzeń kulturalnych, sportowych i ogólnomiejskich, debat i dyskusji – przekazała rzeczniczka.
Miasto nie planuje wymiany krzesełek na stadionie piłkarskim przy ul. Bułgarskiej, ani też nośników informacji w mieście.
Czytaj też: Poznańskie koziołki nie działają. Zamiast tego można poznać ich legendę. Za darmo