Przez kilka dni listopada nie będzie można składać wniosków paszportowych a także odbierać paszportów.
Na kilka dni wstrzymane zostanie przyjmowanie wniosków paszportowych i wydawanie dokumentów w Urzędzie Wojewódzkim. Powodem jest Rejestr Dokumentów Paszportowych.
W związku z zaplanowanym na dzień 13 listopada 2022 r. uruchomieniem Rejestru Dokumentów Paszportowych informujemy, że w okresie przedwdrożeniowym będą występować ograniczenia w dostępie do usługi paszportowej – informują przedstawiciele urzędu.
Problemy ze składaniem wniosków i odbieraniem paszportów będą od 4 do 13 listopada (zależy od miasta).
Oddziały Paszportów w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie oraz w Pile:
- składanie wniosków o dokument paszportowy do dnia 8 listopada 2022 r. do godz. 13.30;
- odbiór paszportów do dnia 8 listopada 2022 r. do godz. 14.00;
- w dniach od 8 listopada (od godz. 14.00) do 10 listopada 2022 r. w nagłych, udokumentowanych sytuacjach losowych, możliwe będzie wydanie paszportu tymczasowego, w pozostałym zakresie obsługa klienta niedostępna;
- 14 listopada 2022 r. wznowienie obsługi klienta w pełnym zakresie.
Terenowe Punkty Paszportowe w Nowym Tomyślu, Szamotułach, Środzie Wielkopolskiej, Ostrowie Wielkopolskim i Gnieźnie:
- składanie wniosków o dokument paszportowy do dnia 4 listopada 2022 r. z wyjątkiem lokalizacji w Gnieźnie, która będzie przyjmować klientów także 5 listopada 2022 r. (sobota);
- odbiór paszportów do dnia 8 listopada 2022 r. do godz. 14.00;
- w dniach od 8 listopada (od godz. 14.00) do 10 listopada 2022 r. obsługa klienta niedostępna;
- 14 listopada 2022 r. wznowienie obsługi klienta w pełnym zakresie.
Zdarzyło się coś ważnego? Wyślij zdjęcie, film, pisz na kontakt@wpoznaniu.pl