W Poznaniu pojawiły się nowe elektroniczne bilboardy. Stoją na ul. Święty Marcin tuż przy Centrum Kultury Zamek. Mieszkańcy Poznania zobaczą na nich afisze promujące kulturę i sztukę.
Przed CK Zamek stanęły nowe elektroniczne bilboardy. Jak ustaliliśmy będą one działać jeszcze w październiku. Wyświetlać będą materiały promocyjne Centrum Kultury Zamek, Teatru Animacji, a także Centrum Sztuki Dziecka w Poznaniu.
Treści wyświetlane na bilboardach nie będą wykorzystywane marketingowo przez zewnętrzne firmy. Bilboardy należą do Zarządu Dróg Miejskich.
Czym są elektroniczne bilboardy?
Elektroniczne billboardy to nowoczesne narzędzia reklamowe. Wykorzystują technologię cyfrową do wyświetlania dynamicznych treści reklamowych na dużych lub mniejszych ekranach umieszczonych w strategicznych lokalizacjach. Citylight to popularna nazwa dla typowego formatu bilboardu w miastach, który pełni funkcję zarówno jako nośnik reklamowy, jak i jako miejsce informacyjne.
Pozwalają na wyświetlanie treści w formie wideo, animacji, obrazów lub tekstu. Są łatwo aktualizowane w czasie rzeczywistym. Elektroniczne billboardy są wykorzystywane do promocji towarów i usług różnych firm. Zwiększają ich rozpoznawalności i przyciągają nowych klientów. Mogą też służyć jako źródło informacji dla mieszkańców i turystów, prezentując lokalne wydarzenia, informacje o komunikacji miejskiej, mapy oraz ogólną informację publiczną.
Czytaj też: Kolejny las kieszonkowy. Mieszkańcy otrzymają sadzonki