Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych wprowadza nową funkcjonalność dla swoich najemców. Od teraz zgłoszenia usterek będzie można zgłosić przez specjalnie dedykowaną stronę internetową.
Jak zgłosić awarię?
Zgłoszenia odbywają się przez specjalną zakładkę na stronie internetowej zarządu komunalnych zasobów lokalowych zgloszenia.zkzl.poznan.pl. Strona jest intuicyjna i łatwo się po niej poruszać.
Na wstępie musimy wybrać czego dotyczy usterka. Mamy tutaj do wyboru aż cztery rozwiązania: lokal, budynek, plac zabaw i grunty sąsiadujące z nieruchomością. Następnie wpisujemy adres, który po wpisaniu pierwszych liter jest rozwijany w domyślnej liście. Dzięki temu precyzyjnie będzie można wskazać konkretną nieruchomość. W kolejnym kroku wybieramy kategorię usterki – informuje Łukasz Kubiak z ZKZL.
Urzędnicy zapewniają, że dzięki tej funkcjonalności pracownicy spółki będą mogli precyzyjniej skierować naprawę do konkretnych podmiotów świadczących usługi z danej branży.
Strona umożliwia nam również doprecyzowanie naszego zgłoszenia o konkretny problem. Opcjonalnie można uzupełnić zgłoszenie o opis oraz dołączyć załączniki w postaci zdjęć lub dokumentów.
Nową funkcjonalność można znaleźć na stronie internetowej ZKZL pod hasłem „Zgłoś awarię”. Cały czas obowiązują też inne formy zgłoszenia czyli kontakt telefoniczny z terenowymi Punktami Obsługi Klienta w godzinach funkcjonowania spółki oraz kontakt z Pogotowiem Technicznym w pozostałych godzinach lub w weekendy.