Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich powstaje nowy poznański foto spot. Ma to być jedno z najbardziej charakterystycznych i najczęściej pokazywanych w Internecie miejsc w Poznaniu.
Już w maju ci którzy pojawią się na trenie MTP będę mogli oznaczyć się na zdjęciu z charakterystycznym, kolorowym napisem „POZNAŃ”. Foto spot powstaje w targowym ogrodzie przy budynku Poznań Conress Center. Projekt opiera się na odważnych kolorach, wzornictwie, bryłach oraz ich odpowiednim wkomponowaniu w otoczenie. Przy tworzeniu liter wykorzystano podświetlenie sekwencyjne z wykorzystaniem cyfrowych diod digital RGB sterowanych za pomocą pilota. Oznacza to, że napis będzie zachwycał dniem i nocą, świecąc w różnych barwach i sekwencjach.
– Lubimy fotogeniczne i dobrze prezentujące się w mediach społecznościowych miejsca. To trend, który tak mocno wpisuje się w dzisiejszą rzeczywistość, że biorą go pod uwagę nawet architekci przy projektowaniu miast, hoteli czy restauracji – mówi Karolina Niementowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, która jest pomysłodawcą projektu.
– Projekt jest bardzo instagramowy. To prawdziwy miejski meeting point. Uwielbiamy kolory, a awangardowe połączenie magenty, pomarańczu i światła tworzy efekt ŁAW i w dzień i w nocy. Samo miejsce, architektura i zieleń tworzą wyjątkowe tło do spotkań ze znajomymi, wypicia lemoniady, bujania w obłokach. Aż chce się powiedzieć „miasta la vista!” – mówi Agnieszka Dec z firmy Graffico.- Najważniejszy jest design, wyobraźnia i poczucie estetyki, które przy stosunkowo prostej technologii nabierają charakteru, oryginalności, a sam spot staje się ikoniczny – dodaje.
We wrześniu teren ten będzie dostępny dla wszystkich mieszkańców Poznania, jako nowa miejska przestrzeń eventowa pod szyldem placu Pewuki.