Dino przymierza się do stworzenie platformy e-commerce. Spółka poczyniła już pierwsze kroki, aby uruchomić system sprzedaży przez internet. Poszukiwane są też osoby, które będą obsługiwały sklep online.
O sprawie donosi portal wiadomoscihandlowe.pl. Spółka szukając wzrostu przychodów, widzi możliwość przejęć i inwestycji w e-commerce. Dino informuje, że „w wyjątkowych przypadkach może rozważać akwizycję” i że celem tej akwizycji mogłoby być przyspieszenie rozwoju, rozszerzenie oferty produktowej i poprawa warunków handlowych. Chodzi o „uruchomienie nowych kanałów sprzedaży obejmujących m.in. obszar e-commerce”.
Dino w internecie?
Dino poszukuje obecnie specjalisty ds. e-commerce, który byłby zatrudniony w centrali firmy w Krotoszynie. Nie wiadomo, czy spółka chciałaby stworzyć system e-commerce na wewnętrzne potrzeby, czy też może zbudować sklep internetowy dla klientów sieci detalicznej.
Opublikowane przez firmę ogłoszenie wskazuje, że spółka szuka osoby do wdrożenia i obsługi systemu sprzedaży, która zajmowałaby się technicznymi aspektami działania e-commerce. Nie zaś szefa całego projektu.