Lech Poznań zaprezentował nowego sponsora strategicznego, którym od 1 lipca będzie Superbet. Podczas konferencji prasowej przedstawiono też koszulki, w których piłkarze Kolejorza będą występować w sezonie 2023/2024.
W sobotę, 1 lipca Lech Poznań przedstawił nowego sponsora i zaprezentował nowe koszulki meczowe. Dotychczasowego sponsora strategicznego, jakim była spółka STS, zastąpi inny bukmacher – Superbet.
Umowa została podpisana na trzy lata. Jest to najwyższy kontrakt w historii Lecha Poznań.
Superbet nowym sponsorem Lecha Poznań
Konferencja rozpoczęła się od zaprezentowania filmu przedstawiającego nowego sponsora. W materiale swoje zdolności aktorskie pokazał m.in. Ryszard Andrzejewski – Peja.
– Jest mi niezmiernie miło potwierdzić rozpoczęcie nowej umowy sponsoringowej z firmą Superbet – powiedział prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak. – Myślę, że najbliższe trzy lata to będzie interesująca i ciekawa współpraca – dodał.
Przedstawiciel Superbet podziękował Lechowi za współpracę i szybkie negocjacje. – Chciałem też podziękować kibicom za kredyt zaufania, który pokazują już w mediach społecznościowych – wskazał Adam Lamentowicz, wiceprezydent Superbet International.
Superbet zapowiedział też współpracę z kibicami, której celem będzie wspieranie Akademii Lecha Poznań.
Superbet działa w Polsce od 2017 r., zaś dwa lata później uzyskał on zgodę od Ministerstwa Finansów na przyjmowanie zakładów wzajemnych przez internet. Obecnie firma sponsoruje kluby takie, jak Górnik Zabrze, GKS Tychy czy Ruch Chorzów.