Wysokie mandaty za bałagan. Administrator musiał posprzątać

Straż Miejska ukarała administratora budynku przy ul. Naramowickiej za bałagan wokół nieruchomości. Otrzymał kilka mandatów na łączną kwotę 3600 zł i musiał uporządkować teren.

Podczas kontroli strażnicy miejscy z referatu Północ zauważyli, że odpady nie były właściwie segregowane, a wśród nich znajdował się także zużyty sprzęt elektroniczny. Dodatkowo na terenie wokół budynku panował duży bałagan. Sytuacja miała miejsce przy jednym z budynków na ulicy Naramowickiej. Administrator nie zadbał o czystość terenu, co skutkowało nałożeniem kilku mandatów przez strażników.

Tak wyglądał teren przed interwencją strażników:

Problem rozwiązany

Po interwencji strażników administrator otrzymał polecenie posprzątania terenu. Kolejna kontrola kilka dni później wykazała, że rzeczywiście bałagan uprzątnięto. Straż Miejska przypomina, że dbanie o porządek wokół nieruchomości to obowiązek właścicieli i administratorów budynków.

Tak wyglądał teren po interwencji:

Strażnicy miejscy w ostatnim czasie także w sprawie porzuconych śmieci, interweniowali na Osiedlu Bolesława Chrobrego. Zgłoszenie wpłynęło od administracji osiedla. Dzięki zebranym danym i nagraniom z monitoringu osiedlowego udało się ustalić sprawcę. Przyznał się do wykroczenia. Otrzymał on także mandaty na łączną kwotę tysiąca złotych. Nakazano również oczywiście uprzątnięcie nagromadzonych w tym miejscu śmieci.

Czytaj także: Deweloper zamknie torowisko. Kolejny etap prac na ulicy Dąbrowskiego

Erwin Nowak
Zdarzyło się coś ważnego? Wyślij zdjęcie, film, pisz na kontakt@wpoznaniu.pl