Teatr Muzyczny w Poznaniu wystartował z kampanią promującą premierę swojego najnowszego spektaklu pt. „Drogi Evanie Hansenie”.
Inicjatywa połączy świat wirtualny z rzeczywistym oraz sprowokuje do rozmów na tematy często pomijane w codziennych dyskusjach, takie jak zdrowie psychiczne młodzieży i relacje międzyludzkie.
Poznaniacy, poruszając się po mieście, mogą napotkać plakaty z dwoma różnymi przekazami. Jedne prezentują nieodpowiednie komunikaty, jakie rodzice czasem kierują do swoich dzieci, natomiast drugie zawierają ich pozytywne odpowiedniki – prawidłowe formy wsparcia i zrozumienia. Celem tej kampanii jest zwrócenie uwagi na jakość relacji międzyludzkich, zarówno tych rówieśniczych, jak i międzypokoleniowych.
„Drogi Evanie Hansenie” to musical, który dotyka problemów współczesnej młodzieży, zwłaszcza w kontekście zdrowia psychicznego. Spektakl skupia się na trudnych i często tabuizowanych tematach, takich jak samotność, depresja czy potrzeba akceptacji. To również opowieść o przyjaźni i budowaniu pozytywnych relacji. Jak podkreślają twórcy, celem przedstawienia jest zachęcenie widzów do otwartych rozmów na temat problemów, które dotykają wiele rodzin, a z którymi nie zawsze wiemy, jak sobie radzić.
Więcej informacji na temat spektaklu pisaliśmy tutaj: Takiego spektaklu nie było. „Social media miały pomóc w komunikacji, a nas oddaliły od siebie”