Eksperci od sztucznej inteligencji i algorytmów. Narzędzia storytellingu, marki osobistej i analizy konkurencji oraz źródła inspiracji w biznesie. To wszystko na Golden Marketing Conference w Poznaniu.
Podczas 10. jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, naukowcy z całej Polski opowiedzą, czym jest sztuczna inteligencja i jak wpływa ona na nasze życie. Maciej Kawacki, Ambasador Cyfrowej UE, przybliży uczestnikom, jak działają algorytmy, jak wykorzystują je firmy i ile tak naprawdę kosztuje nasza prywatność w sieci. Opowie również o metaversum, czyli systemie cyfryzującym umysły ludzi, który rozwija twórca Facebooka Mark Zuckerberg.
Właściciele biznesów dowiedzą się z prelekcji Janiny Bąk, jak pozyskać i wykorzystywać informacje o swoich klientach i przemienić je w zysk. Poznają również narzędzie storytellingu, o którego zastosowaniach opowie Piotr Bucki.
Marcin Sienkowski przedstawi słuchaczom, jak znane marki korzystają z wizerunku celebrytów. Jako przykład posłuży OLX, z którym współpracują znani wszystkim Robert Makłowicz, Janusz Chabior i Jan Frycz.
W ramach konferencji odbędzie się również dyskusja o roli reklamy we współczesnym świecie. Wezmą w niej udział najważniejsi ludzie związani z reklamą w Polsce. Między innymi będą to reprezantacji takich marek jak TVN, L’Oréal czy Polsat.
Dla tych, którzy szukają inspiracji do swoich biznesów, Przemysław Michałek przygotuje specjalną prelekcję źródełka inspiracji contentowej. Opowie w niej o tym, jak czerpać inspirację z danych i analizy konkurencji. Przygotuje również słowniczek słów, których warto używać w swoim contencie.
Golden Marketing Conference odbędzie się 21 i 22 kwietnia na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Bilety dostępne są TUTAJ.