Pacjenci w POSUM nie muszą już tkwić w kolejce „na ślepo”. Swoje miejsce sprawdzą na ekranie przed gabinetem.
W zeszłym tygodniu POSUM informował, że jako pierwsza placówka w kraju posiada system cichego ostrzegania w każdym gabinecie. Teraz w miejskiej przychodni pojawia się kolejna innowacja, która usprawni proces obsługi pacjentów. W kolejce przed gabinetem nie tylko zobaczymy swoje miejsce w kolejce, ale również czas, jaki pozostał do naszej wizyty. W holu głównym pacjenci pobierają numerek z systemu, a ten pojawia się na ekranie przed odpowiednim gabinetem.
– To daje pewien komfort i zapewnia przewidywalność, a to jest ważne, dlatego że gdy pacjenci przychodzą z problemami, często wiąże się to ze stresem i niepokojem. Chcemy ten czynnik rozładowywać – deklaruje Konrad Zaradny, dyrektor Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych.

System działa we wszystkich poradniach specjalistycznych. W POSUM znajduje się ich 25, w tym dwie najnowsze, czyli gabinety osteoporozy oraz poradnia chorób metabolicznych. Szef placówki dodaje, że aktualnie liczba lekarzy, z którymi ośrodek może współpracować, jest ograniczona przez liczbę dostępnych gabinetów. Z POSUM współpracuje łącznie 130 specjalistów. Z usług Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych korzysta coraz więcej pacjentów. Rocznie to około 300 tysięcy osób.
W tym roku placówka na remontu i udoskonalenia systemu obsługi pacjentów wydała blisko pół miliona złotych.
Czytaj także: Każdy może zostać artystą Śpiewanek Powstańczych. Wystarczy się zgłosić













