MTP zaprezentowały nową markę. Stawiają na eventy

Grupa MTP ogłosiła w środę premierę Poznań Event Hub, marki do promocji Poznania w międzynarodowym środowisku branży spotkań.

Poznań Event Hub to platforma łącząca pięć kluczowych lokalizacji eventowych miasta. Poznań Congress Center, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Hipodrom Wola, Port Sołacz oraz – już niebawem – zmodernizowana Arena Poznań.

Jak mówią przedstawiciele MTP „nowa marka to odpowiedź na globalne tempo przemysłu spotkań i rosnące zainteresowanie Poznaniem jako miejscem wydarzeń, które wyznaczają trendy”

 Nastała moda na Poznań i na Targi Poznańskie – mówi Tomasz Kobierski, Prezes Zarządu Grupy MTP – Coraz więcej osób i organizacji wybiera nasze miasto jako przestrzeń do wydarzeń, które zmieniają nasze życie i mówią o przyszłości.

Aktualnie Poznań gości Impact CEE, a wkrótce będzie gospodarzem takich wydarzeń, jak Międzynarodowy Kongres Astronautyczny IAC czy ICCA Central European Chapter Meeting.

– Dlatego dziś z dumą ogłaszamy premierę marki Poznań Event Hub – podkreślił Tomasz Kobierski – To nie tylko przestrzenie. To kompletna obsługa, doświadczenie i gotowość – od kongresów i targów, przez koncerty, aż po zawody sportowe. – Jesteśmy gotowi na każde wydarzenie – w sercu dynamicznego, pięknego miasta, w samym centrum Europy. Poznań Event Hub będzie naszą wizytówką w Europie i na świecie – dodał Tomasz Kobierski.

czytaj także: Ten kongres łączy świat biznesu, polityki, nauki i kultury

Artur Adamczak
Zdarzyło się coś ważnego? Wyślij zdjęcie, film, pisz na kontakt@wpoznaniu.pl