Robert i Anna Lewandowscy zostali nowymi ambasadorami polskiej marki rowerowej STORM. Firma ta jest jednym z liderów sprzedaży na polskim rynku. Główna fabryka i siedziba marki mieści się w wielkopolskiej wsi Muchy.
Napastnik FC Barcelony od lat łączy piłkarski fach ze sferą biznesową. W ostatnich czasach Lewandowski kojarzył się nam głównie z zagranicznymi markami, takimi jak Gillette czy Huawei, tym razem jednak zgodził się na zostanie ambasadorem polskiego przedsiębiorstwa.
O marce STORM usłyszałem w momencie, gdy jej właściciel złożył nam propozycję współpracy. Zdziwiłem się, gdy usłyszałem jak silną pozycję udało jej się zdobyć na polskim rynku w ostatnich latach. Do rozpoczęcia współpracy skłoniła nas jednak wizja i historia, która stoi za tą marką. Marzenia, ciężka praca, wielkie ambicje, stawianie na jakość i ciągły rozwój, a jednocześnie wiara w takie wartości jak promowanie zdrowego i rodzinnego stylu życia, to wszystko jest spójne z tym czym sami na co dzień się kierujemy – powiedział Robert Lewandowski, cytowany przez oficjalną stronę firmy.
Pierwsza kampania marketingowa z udziałem Lewandowskich planowana jest na drugą połowę maja. Para ma reprezentować markę rowerową w działaniach wizerunkowych, akcjach promocyjnych oraz występować na billboardach sponsorskich.
Wchodzimy na nowy poziom i jesteśmy na to gotowi. Bardzo się cieszę, że udało nam się zdobyć zaufanie Roberta i Anny Lewandowskich. Teraz czas, żeby intensywnie pracować nad tym, aby zaufali nam nowi klienci – mówi Adam Ziętek, właściciel marki STORM.
STORM powstał w 2015 roku w Wielkopolsce i obecnie sprzedaje około 100 tys. rowerów rocznie. Produkty STORM są dostępne w ponad 350 miejscach w całej Polsce. Już niedługo firma planuje dodać do oferty nowoczesne rowery elektryczne.