Klienci Aquanetu nie załatwią zwykłych formalności w głównej siedzibie spółki ani w punkcie przy ul. Piątkowskiej przez dwa tygodnie.
Aquanet poinformował, że główna siedziba spółki na sprawy klientów będzie odpowiadać głównie mailowo i telefonicznie. Taki tryb wprowadzono na okres dwóch tygodni.
Od dnia 11.03 POK przy ul. Piątkowskiej zamknięty do odwołania, POK przy ul. Dolna Wilda działa w mniejszym składzie. Zapraszamy tylko w sprawach pilnych. Prosimy o kontakt mailowy lub EBOK. @TelewizjaWTK @gl_wielkopolski @poznan_wyborcza @RadioPoznanSA @RadioAfera @CzkPoznan
— Aquanet SA (@AquanetSa) March 11, 2020
Zamkniete są już szkoły, przedszkola i żłobki a także wiele innych instytucji – jakich – czytaj TUTAJ
Zdarzyło się coś ważnego? Wyślij zdjęcie, film, pisz na kontakt@wpoznaniu.pl