Jesień i zima w Poznaniu? Nowa kampania PLOT pokazuje, że warto

Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna startuje z nową kampanią online zachęcającą do odwiedzin miasta w jesienno-zimowym sezonie. W serii czterech krótkich, humorystycznych filmów widzowie mogą zobaczyć Poznań z nieformalnej, przystępnej perspektywy.

Kampania ma pokazać, że Poznań nie jest wyłącznie kierunkiem na letnie miesiące – miasto potrafi przyciągać turystów przez cały rok.

– Sezon jesienno-zimowy w Poznaniu ma ogromny, często nieodkryty potencjał. Zdecydowaliśmy się na nieco luźniejszą formułę, aby zaintrygować widza i pokazać nasze największe atuty z dystansem i humorem – wskazuje Jan Mazurczak, prezes zarządu Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

W centrum kampanii stoi turysta, który z humorem i zachwytem odkrywa Poznań oraz jego najciekawsze atrakcje. W pierwszym filmie zagląda do serca miasta – pod ratusz, gdzie podziwia słynne koziołki – a potem próbuje rogali świętomarcińskich.

Video: Visit Poznań

Drugi odcinek przenosi widzów na Ostrów Tumski, czyli kolebkę polskiej państwowości. W przygotowaniu są już kolejne części. Jedna udowodni, że poznańska kuchnia to znacznie więcej niż „pyry”, a finał kampanii skupi się na bogatej ofercie kulturalnej miasta, z mocnym akcentem na zbiory Muzeum Narodowego.

Kampania jest realizowana w internecie – przede wszystkim w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube Visit Poznań. Za jej produkcję odpowiada poznańska agencja Dare Media, a wszystkie cztery scenariusze przygotowała Lynn Kucharczyk. Projekt wspiera rozwój Marki Poznań – Polskiej Marki Turystycznej i został dofinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Program Polskie Marki Turystyczne promuje najciekawsze regiony i szlaki w kraju, a Poznań należy do grona 12 miejsc wyróżnionych w tej ogólnopolskiej inicjatywie.

Czytaj także: Poznańskie targowiska się zmienią. Rada Miasta uchwaliła



Marta Maj
Zdarzyło się coś ważnego? Wyślij zdjęcie, film, pisz na kontakt@wpoznaniu.pl